Myspace Glitter Text

Tuesday 7 June 2011

31 MEI 2011


Heee . gempakkk punya minahh (:
Tabikkkk ini minahhh . HAHAH . berani cari gaduhhh sama aku lahh . HAHAH . yeahh3 . sebelum nie tade pompuan un cari gaduh nan aku . tapii kau ? kerana seorang lelaki . lu maw cari gaduh sama wa eyh , lu pk lu bgus sgt ker ? haiyaaa . betina sundal ? siapakahh itu ? hee . aku ker ? arghhh kau nan zul ptus . sebab aku ? yeahhh . lagy bagus . agy un aku taknak ex aku kapel nan pompuan jenis cm kau . ntahhh pape .. HAHAH . yeahhh3 ., setakat gaduh lam fb uhh budax2 bodoh je lhaa . weiii ~! Jum face to face . kiter kasi gempak lagi ini pergaduhan . HAHAH . cehhh . hmm , aku inad kau baek . baek sangat . hee . tapii....ternyata tidakk ! ohhh noooooo~ HAHAHA . WTF lhaa !

18 MEI 2011

!@#$%^&*(
ida ! stoppp crying ! hee ;) bongoks a . tbe menanges . hmm , sedeyhh sanad ! sangat sedeyhhH ! teramat sedeyhh ! hmm , nape weii ? nape ? ? haishhh . sabar lhaa ida , kau perlu tumpukan 4 exam jerx a. Agy un pmr ta lme weiii ! taya pk menda len keyhhh ! juz fokus 4 exam jerx err . hmm J kowunx ! doakan ida eyhh ! . hee ;) dhha3 . berhenti menanges ! hee ;) ida an kuad . hee .. stop keyhh ! hee(:

No comments:

Post a Comment